کتابداران برتر مساجد جنوب کرمان تجلیل می شوند 

کتابداران برتر مساجد جنوب کرمان تجلیل می شوند 

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: این مهم در اولویت برنامه های این ستاد قرار دارد و به همین منظور امروز نشست شورای اداری نیز با محوریت هفته کتاب برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از ضرورت های امروز جامعه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد و گفت: این مهم در اولویت برنامه های این ستاد قرار دارد و به همین منظور امروز نشست شورای اداری نیز با محوریت هفته کتاب برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: یکی از برنامه هفته کتاب، تکریم کتابداران برتر کانون های مساجد جنوب کرمان است و بر همین اساس از ۶ کتابدار برتر تجلیل می شود.


وی بازدید از کتابخانه های کانون های مساجد را یکی دیگر از برنامه های هفته کتاب، خواند و افزود: سعی داریم در حد امکان از کتابخانه های مخزن دار بازدید کرده و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کنیم.


خوبی زاده ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های این هفته، اهدای کتاب به تعدادی از کتابخانه های مساجد است تا بتوانند خدمات دهی بهتری در حوزه کتاب داشته باشند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: همچنین در هفته کتاب از آن دسته از اعضای کانون های مساجد که در مسابقات کتابخوانی رواق کتاب شرکت کرده و حائز رتبه شده اند، نیز تجلیل می شود.


وی اظهار کرد: برپایی میز کتاب در حاشیه نماز جمعه ها و نیز برپایی نمایشگاه های کتاب درون مسجدی از سایر برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته کتاب است.


خوبی زاده اضافه کرد: ۲۹ آبان ماه نیز طرح شنبه های کتاب به صورت گسترده در سطح مساجد جنوب کرمان با همکاری ائمه جمعه و جماعات و با معرفی کتاب هایی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اجرا می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: حضوری و یا مجازی بودن طرح شنبه های کتاب بستگی به شرایط کرونایی منطقه دارد.


وی در خاتمه کانون های فرهنگی هنری مساجد را ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق محروم و کم برخوردار، برشمرد و عنوان کرد: از آنجایی که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ترویج کتاب و کتابخوانی است بنابراین می طلبد مدیران کانون ها بیش از پیش به این مهم توجه کنند.

پایان پیام/ 586